استفاده از ظرفیت‌ همکاران افتخاری در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه

استفاده از ظرفیت‌ همکاران افتخاری در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه

مدیر موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه گفت: استفاده از ظرفیت‌‌ همکاران افتخاری در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد

رویا چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان‌های مردم‌ نهاد به ویژه موسسه از بین مردم و برای خدمت به آحاد جامعه شکل گرفته است، بنابراین از ظرفیت‌های مردمی باید استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام اینترنتی همکاران افتخاری در وب‌سایت موسسه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان می‌توانند زمینه همکاری، توانایی‌ها، سوابق کاری و تحصیلی خود را در این پرسش‌نامه درج کنند.

چگینی با اشاره به اینکه تلاشگران این مجموعه خود را از دانش، تخصص و تجربه علاقه‌مندان به فعالیت‌های عام‌المنفعه بی‌نیاز نمی‌بیند، خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های مختلف بنیاد اعم از فعالیت‌‌های فرهنگی، تامین نیازهای عاطفی و آموزشی مددجویان و… از خیران کمک گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در راستای حمایت از کودکان بیمار و بی‌بضاعت گام برمی‌دارد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان طبقه محروم جامعه به ویژه نونهالان مستعد و با قدرت یادگیری بالا به طور ویژه زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی به انحای مختلف به ویژه با اهدای کمک‌های نقدی در فعالیت انسان‌دوستانه مشارکت کرده و از این رهگذر به مسئولیت اجتماعی خود در مواجهه با طبقه کم‌برخوردار جامه عمل می‌پوشانند.

این کارشناس ارشد مدیریت سازمان‌های مردم‌ نهاد موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه را یک موسسه غیردولتی، غیرسیاسی و مبتنی بر کمک‌ توده‌های مردم دانست، خاطرنشان کرد: این مجموعه به هیچ یک از ارگان‌ها وابستگی فکری و مالی نداشته، کاملا به طور مستقل اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف اساسنامه‌ای مانند کمک به دانش‌آموزان نیازمند و مستعد هزینه‌‌های اداری و تشکیلاتی این مجموعه با درآمد ناشی از کمک‌های مردمی تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: بنابراین همیاران این مجموعه سهم به‌سزایی در موفقیت موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه دارند.

مدیر موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه با بیان اینکه همیاران و حامیان این مجموعه با پرداخت ۱۰ درصد افزون بر مبلغ کمک ماهانه خود این موسسه را بیش از پیش در تامین هزینه‌ها، تحقق اهداف و اجرایی کردن برنامه‌ها یاری کنند، اظهار داشت: نیکوکاران و خیران بزرگترین سرمایه‌های هر مجموعه خیریه به شمار می‌روند

اشتراك گذاری نوشته