بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از ساختمان موسسه

بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از ساختمان موسسه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی امروز همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر، در محل موسسه حاضر شد و از ساختمان جدید و بخش های مختلف بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، شهلا تاجفر مدیر کل بانوان و خانواده استانداری، امروز در بازدید از ساختمان جدید موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه با بخشها و فعالیتهای مختلف این موسسه آشنا و از نزدیک در جریان خدمات خیرخواهانه آن قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تشکر از تلاشهای خیرخواهانه و داوطلبانه هیئت امنا و اعضای بنیاد کودک ارومیه، برای هر گونه همکاری و مشارکت در امور خیرخواهانه این بنیاد اعلام آمادگی نمود.

رویا چگینی نیز در این بازدید به بیان اهم فعالیتهای این بنیاد پرداخت و گفت: موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه ، ۶۰۰ کودک از مناطق مختلف استان را تحت پوشش دارد که به آنها خدمات رفاهی، درمانی، تحصیلی و آموزشی ارائه می دهد.

وی، حمایت و پشتیبانی از کودکان بیمار، کودکان فقیر و بازمانده از تحصیل را از اهداف اصلی این مجموعه عنوان کرد و افزود: ۱۵۰ نفر از این بچه ها بیمار هستند و بقیه کودکانی هستند که با محروم بودن از نعمت پدر و فقر مالی به رغم مشکلات مختلف، مقاطع تحصیلی را با موفقیت سپری می کنند.

چگینی، اقامت مادر و فرزندان بیمارسرطانی در مرکز اقامتی این موسسه، ساخت مهد کودک در بند نسوان ارومیه و شش شهرستان دیگر، اشتغالزایی برای مادران مددجویان، رسیدگی به مشکلات دانش آموزان مناطق محروم و برگزاری برنامه های اردویی و زیارتی برای کودکان تحت پوشش را از دیگر فعالیت های موسسه عنوان کرد.

در این بازدید نماینده بانوان صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی و شرکت مخابرات استان، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری را همراهی می کردند.

اشتراك گذاری نوشته