۹ماه پس از جرقه اولیه، توپ امضا شده تحویل موسسه شد

۹ماه پس از جرقه اولیه، توپ امضا شده تحویل موسسه شد

اول مهرماه سال گذشته بود که به همت دبیر هیئت والیبال شهرستان ارومیه و در حاشیه مسابقات سراسری والیبال وزارت نیرو، نمایشگاهی از دست آوردهای ورزشی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ترتیب داده شد تا شرکت کنندگان در این آوردگاه ورزشی، بیشتر و بهتر با توانمندی ها و افتخارات شهر عاشقان والیبال و مهد ستاره های پرفروغ این رشته ورزشی  آشنا شوند

 در این نمایشگاه، توپی در کنار تصاویر، مدال ها و جام های قهرمانی قرار داشت که گنجینه شخصی بهمن رضایی محسوب می گردید. در این مراسم که با حضور سرکار خانم رویا چگینی، و خانمها نوشین همت زاده و مهدیه ملازاده و آقایان بهمن رضایی، کریمی، بهزاد محمودیان، حسین فرجی، حیدرخانی انجام شد،توپ در سال ۹۱ و در زمان حضور تیم ملی جوانان والیبال برزیل در مسابقات چهارجانبه ارومیه، از طرف آقای بهمن رضایی به بنیاد کودک اهداء گردید .ایشان در گفت و گویی اعلام داشت که  بنا دارد این توپ را به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش رسانده و درآمد حاصل از فروش آن را صرف امور خیریه نماید. اقدامی که هم نشان از عشق دارد و هم جوانمردی و می تواند به یک سنت نیکو و ارزشمند بدل شود .

پیگیری های ۹ ماه پیش صبح امید در به نتیجه رساندن این خواسته دبیر سابق، اگرچه نتیجه بخش نبود اما پیش از ظهر امروز، توپ امضاء شده تحویل بنیاد کودک ارومیه شد تا با برنامه ریزی های آتی در یک برنامه مجزا به حراج گذاشته شود و درآمد حاصل از فروش آن صرف کودکان نیازمندی گردد که بنیاد کودک تحت پوشش دارد.

رویا چگینی، مدیر بنیاد کودک ارومیه در مراسم تحویل این توپ، با اشاره به عملکرد بنیاد کودک طی سال های گذشته، اقدام رضایی را حرکت زیبایی توصیف نمود که در صورت فرهنگ سازی می تواند نوید بخش روزهای بهتر باشد.

یکی از حاضران در این مراسم نیز، ضمن تقدیر از اقدام انسان دوستانه مدیر و قهرمان ورزشی شهرمان اعلام نمود: برای یک قهرمان و برای یک ورزشکار، حکم قهرمانی، مدال، جام و موارد این چنین، معنایی ورای آنچه برای افراد عادی متصور است دارند و یک ورزشکار با آنها زندگی می کند و اهدای آن نشان از روح بالا و خصلت پهلوانی اهدا کننده دارد که تمام آنها در شخصیت بهمن رضایی متبلور است.

در بخش دیگری از این مراسم صمیمی، رضایی خدمت به هم نوع و دستگیری از نیازمندان را آرزوی دیرینه خود برشمرد و گفت: از اینکه سرانجام توانستم این امانت را به صاحبان اصلی اش بسپارم خوشحالم.

شایان ذکر است بنیاد کودک ارومیه در حال حاضر ۶۰۰ کودک بیمارو بد سرپرست را تحت پوشش دارد و ضمن تأمین هزینه های درمانی و پزشکی آنها، مرکز مجهزی را برای اقامت مادران و فرزندان بیمار شهرستانی مهیا ساخته است تا در دوره درمان در این مرکز اقامت داشته باشند. واحد دندانپزشکی رایگان، کارگاه آموزشی و تولید صنایع دستی توسط مددجویان و والدین آنها و سالن های مجهز که به صورت رایگان برای برگزاری مراسم مختلف در اختیار شهروندان قرار می گیرد از بخش هایی است که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند و واحد حرکت های اصلاحی، رادیولوژی و سایت رایانه ای در حال تکمیل، تجهیز و راه اندازی طی ماه های آینده می باشند.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”35″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”50″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show slideshow]” template=”/home2/urmiachsss/domains/urmiachild.com/public_html/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/ngglegacy/view/gallery-caption.php” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

اشتراك گذاری نوشته