اردوی موسسه به مناسبت گرامیداشت روز دختر

اردوی موسسه به مناسبت گرامیداشت روز دختر

اردوی دختران عضو موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه(مکنا)
به گزارش واحد روابط عمومی موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه، اردوی تفریحی، آموزشی و فرهنگی موسسه به مناسبت گرامیداشت روز دختر برگزار شد.
برگزاری پرفورمنس نقاشی همراه با موسیقی زنده با حضور علیرضا گوجاری، استاد برجسته هنر نقاشی یکی از بخش های مفرح این اردوی تفریحی بود که با استقبال گسترده دختران حاضر در اردوی تفریحی همراه شد.
در این پرفورمنس دختران کوچک مکنا سعی کردند با دستان کوچک و قلب بزرگشان بر روی تابلوی نقاشی آرزوهای درونی و رویاهای زیبای کودکانه خود را در قالب رنگ های مختلف ترسیم کنند و عکس یادگاری دسته جمعی با آقای گوجاری و تابلوی نقاشی شده توسط استاد هنرمند و با همکاری دختران موسسه پایان بخش این کارگاه آموزشی بود.
حضور در باغ وحش و بازدید از آن، حضور در کنار دریاچه ارومیه از برنامه های دیگر اردوی ویژه روز دختر بود که با صرف نهار در محیط گرم و صمیمی همراه شد.
اجرای موسیقی زنده و بریدن کیک مخصوص روز دختر یکی دیگر از بخش های اردوی تفریحی_ آموزشی و فرهنگی به مناسبت روز دختر بود که یک روز پر نشاط و شادی را برای فرشته های کوچک موسسه به دور از هیاهویهای معمول روزانه برایشان رقم زد.
روز دختر بهانه ای شد تا فرشته های کوچک عضو موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برای یک روز هم شده فارغ از دغدغه های کودکانه ای که برای تحقق رویاهایشان دارند، شاد باشند و بیاموزند که زندگی را همین لحظه هایی که گاه آرامند و گاه سر بی قراری دارند، می سازد.

اشتراك گذاری نوشته